DM!Duurzaamheid
Bij alle stappen die we in onze onderneming maken denken wij als eerste aan de impact op Mens en milieu. Dat vinden we niet bijzonder maar heel normaal.
Onze ISO en Ecovadis certificaten tonen aan dat we doeners zijn en hier actief aan werken. En onze energie… die komt 100% van de windmolens in Europa, CO2 vrij!

|
Verantwoordelijk ondernemen |

Mens en milieu
Als familiebedrijf begrijpen we als geen ander dat we zorg moeten dragen voor mens en milieu. Voor de toekomst is het belangrijk om onze footprint zo klein mogelijk te houden en op verstandige wijze te compenseren. De passie waarop we met het milieu omgaan delen we graag met je omdat we weten dat jij dat ook belangrijk vindt.

![]() |
ISO 27001 | Informatiebeveiliging De ISO 27001 certificering is de meest erkende en prestigieuze standaard voor informatiebeveleigingsbeheer. Het geeft aan dat Creative DM Factory de meest veeleisende IT-beveiligingsstandaarden hanteert ter ondersteuning van haar bedrijfsprocessen |
|
ISO 9001 | Kwaliteitsmanagement |
![]() |
ISO 14001 | Milieumanagement |

FSC® | Forest Stewardship Council® Al bijna 30 jaar is het de missie van FSC® om bossen te herstellen en te beschermen. Als FSC-bosbeheer plaatsvindt, waar ook ter wereld, is sprake van een gezond bos dat leeft. Dat maakt FSC-bosbeheer een belangrijk instrument tegen ontbossing Door te kiezen voor FSC-producten geef je de boseigenaar de middelen om het bos duurzaam te beheren. Dat betekent ook dat bos niet kan worden omgezet in gebieden voor palmolie-, soja- of veeteelt. DMi Ten Klei is FSC® gecertificeerd onder de license code FSC-C199883. Zo dragen wij samen met onze opdrachtgevers bij aan duurzaam bosbeheer. Voor meer informatie kunt je terecht op nl.fsc.org |

Sponsor van Kika
Een concrete invulling van ons MVO beleid is het ondersteunen van verschillende goede doelen. Wij zijn als sponsor actief betrokken bij de Stichting Kinderen Kankervrij (KiKa). Gewoon omdat we vinden dat kinderen gezond horen te zijn. Wij helpen KiKa met onze kennis en productiefaciliteiten, en vooral betrokkenheid, om meer inkomsten te genereren. Dat voelt goed en past helemaal in ons streven om de bewustwording en verantwoording voor een betere maatschappij zichtbaar en tastbaar te maken.