Masterclass
Als je zoveel kennis over Direct Mail hebt, dan moet je daar meer mee doen. Dat is het uitgangspunt van Creative DM Academy. We hebben in Purmerend een creatieve inspiratieruimte ingericht, waar wij onze vakkennis en creativiteit graag met je delen.
De masterclass ‘De Kracht van de Brievenbus’ die wij in samenwerking met PostNL geven, wordt altijd enthousiast ontvangen. Leerzaam en kennisverrijkend is het oordeel van onze klanten en bureaus. Tijdens deze sessie komen o.a. de resultaten van onderzoek naar neuromarketing en het effect van personalisatie aan bod. Ook wordt de nieuwste Direct Mail benchmark gepresenteerd. Daarnaast behandelt Jacqueline ten Klei een aantal succesvolle creatieve DM cases. Wat komt in deze masterclass nog meer aan bod?
- Personalisatie in tekst en beeld
- De toegevoegde waarde van kleur in Direct Mail
- De kunst van het prikkelen van de zintuigen
- QR codes in Direct Mail en fondsenwervingscampagnes\
- Circulair en klimaatvriendelijk omgaan met papier
- Neuromarketing: media en het brein
- Hoe creëer je je eigen Direct Mail campagne?
- 10 jaar onderzoek naar het effect van Direct Mail
- De impact van Direct Mail op jongeren
Mocht je interesse hebben in deze masterclass of in een van onze volgende masterclasses, meld je dan hier aan om op de hoogte te blijven. We verwelkomen je graag in onze Creative DM Factory.
Incompany Masterclass
Het is ook mogelijk om de masterclass ‘De Kracht van de Brievenbus’ bij jullie in het bedrijf te houden. Informeer naar de mogelijkheden bij Jacqueline ten Klei (06 22 18 55 19)