Nieuws

Paascampagne groot succes

Creative DM Factory Paasactie

De ontvangers van de Paascampagne van Creative DM Factory hebben massaal gereageerd op onze paasboodschap. Het werkte heel eenvoudig door met een mobiele telefoon de QR code op de uiting te scannen en vervolgens met een voorgeprogrammeerd bericht via WhatsApp te reageren. Dat leverde in combinatie met het creatieve direct marketing concept een ongekend hoge response op.

Zelf scoren
Voor diegenen die deze succesvolle paasmailing van Creative DM Factory gemist hebben: géén nood. Wij vertellen je graag alle ‘ins & outs’ en delen openhartig de overtuigende conversiecijfers. Want ook jij kunt, zonder opnieuw het wiel uit te vinden, volgend jaar scoren met jouw paascampagne.

Customer Journey
Naast het inzetten van crossmediale concepten voor speciale dagen, zoals Black Friday of Valentijnsdag, zien wij een toenemende trend voor het inzetten van voornamelijk creatieve crossmediale concepten. Dit gebeurt veelal als onderdeel van CRM programma’s tijdens de Customer Journey. Met name bij retentie- of winback acties gericht op klanten en donateurs. Ook in de zakelijke markt zien wij dat deze creatieve campagnes met een hoge attentiewaarde steeds vaker wordt toegepast voor het eerste contactmoment met prospects en leads.

Meer informatie?
Bij Creative DM Factory weten we alles van scorende en creatieve crossmediale concepten af en we helpen je met al onze kennis graag om een creatieve crossmediale campagne op te zetten. Neem hiervoor gerust contact op met Jacqueline ten Klei via: 0299-40 97 50 of info@creativedmfactory.nl.